Nie každý web nás upúta a vzbudí záujem. Môže za to viacero faktorov. Niekedy stačí zanedbať len jeden z nich a stránka bude pôsobiť neprofesionálne.  Ak si nechcete najímať niekoho, kto by Vás stránku spravil a veríte si, že to zvládnete, mali by ste dodržať pár zásad. Prvý dojem je najdôležitejší a rozhodujú maličkosti.
 technologie.jpg

  1. Prvý dojem

Ako už bolo spomínané, prvý dojem je dôležitý a je len jeden. Teda ako dosiahnuť, aby bol čo najlepší? Prvý dojem sa skladá z viacerých faktorov, ktoré si postupne rozoberieme. Najdôležitejšie je, aby stránka nebola príliš krikľavá. Mala by byť usporiadaná, mať systém.
 

  1. Farby

Farby voľte opatrne. Nesmú byť veľmi krikľavé. Môže sa to zdať ako dobrý spôsob na upútanie. Ale opak je pravdou. Nič neodradí viac, ako zle zvolené farby. Bledé písmo na bledom pozadí alebo naopak, tmavé na tmavom. Vyhnite sa aj častému striedaniu farieb. Pôsobí to amatérsky. Veľmi bledé farby, najme žltej, sa pokúste vyhnúť.
 

  1. Fond

Ani vec ako fond písma sa neoplatí podceňovať. Voľte skôr jednoduchšie a ľahko čitateľné písmo. Zdobené fondy nepôsobia profesionálne a navyše sa skutočne ťažko čítajú. Druhy písma často nemeňte. Zvoľte si len jedno, maximálne dve. 
 

  1. Obrázky

Obrázky môžu pozornosť prilákať, ale musíte voliť správne. Veľa obrázkov pôsobí neesteticky a odradí pozornosť od textu. Preto vyberajte obrázky týkajúce sa témy. Mali by byť pomerne jednoduché a jasné. 
 

  1. Názov stránky

Názov by mal byť jednoduchý, chytľavý a zapamätateľný. Ale aj originálny. Nemal by sa podobať už na existujúce stránky. Dlhý názov sa však ťažko pamätá, tak skúste využívať skratky.
 html.jpg

  1. Prepojenosť

Ak na Vašej stránke budú záložky ako napríklad ku kontaktom, produktom alebo fotogalérii, bude pôsobiť profesionálnejšie a usporiadanejšie. A keď je stránka ľahšie čitateľná a prehľadná, návštevník má väčšiu tendenciu sa na ňu vrátiť alebo využiť jej služby.